تبلیغات
تبلیغ در گوگل - پژوهش کلمات کلیدی منفی برای تبلیغات در گوگل ادوردز(قسمت دوم)

پژوهش کلمات کلیدی منفی برای تبلیغات در گوگل ادوردز(قسمت دوم)

چهارشنبه 22 شهریور 1396 10:48 ق.ظنویسنده : نوین رسانه

 

کیورد پلنر ادوردز:

با وارد کردن کلمه کلیدی اصلی خود که دوست دارید در کمپینتان بگنجانید، کیورد پلنر برخی از کلمات کلیدی را که به کسب و کارتان مرتبط نیستند ارائه می کند.

یافتن کلمات کلیدی منفی


جستجوهای پیشنهادی گوگل:

یافتن کلمات کلیدی منفی

سعی کنید به سایت گوگل بروید و کلمه کلیدی اصلی خود را در آن جستجو کنید. نگاهی به کوئری های پیشنهاد شده (Google Suggested Searches) بیندازید. این کوئری‌ها به صورت خودکار در نوار جستجوی گوگل نشان داده می شود. برخی از کلمات محبوب ممکن است به عنوان لینک در انتهای صفحه نتایج جستجو، زیر سرتیتر جستجوهای مرتبط قرار گرفته باشد.

یافتن کلمات کلیدی منفی

کوئری‌های جستجو شده منطبق در گوگل آنالیتیکس:

گزارش کوئری های منطبق در گوگل آنالیتیکس به شما اجازه می دهد عبارات جستجو شده را که کاربر در گوگل تایپ کرده و بر اساس آن تبلیغ پولی را مشاهده نموده است ببینید. این قابلیت برخی از کلمات کلیدی منفی برای کمپین ادوردز را نیز فراهم می کند.

http://www.novin.com/


برچسب ها: ادورز ، کیورد گوگل ، نگاتیو کیورد ،
آخرین ویرایش: جمعه 24 شهریور 1396 10:50 ق.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر