تبلیغات
تبلیغ در گوگل - 10 رویکردی که مانع موفقیت تبلیغات گوگل ادوردز می‌شود!(قسمت دوم)

10 رویکردی که مانع موفقیت تبلیغات گوگل ادوردز می‌شود!(قسمت دوم)

دوشنبه 20 شهریور 1396 10:43 ق.ظنویسنده : نوین رسانه

 
در ادامه این بخش و توضیحات با ما همراه باشید

6- استفاده از عبارات گسترده

به جای تمرکز بر عبارات کلیدی کوتاه با انطباق گسترده بر روی کلیدواژه های دم دراز تمرکز داشته باشید. کلمات کلیدی گسترده، بسیار کلی هستند و معمولا گران قیمت اند. تنظیم کلمات کلیدی بر روی انطباق گسترده بهترین روش برای نابود کردن پول و هزینه سرمایه گذاری شده در تبلیغات گوگل ادوردز است. پس، از انجام اینکار نیز پرهیز کنید.

7- استفاده نکردن از کلمات کلیدی در تبلیغات

نداشتن کلمات کلیدی مرتبط در متن تبلیغ می تواند امتیاز کیفیت را پایین تر بیاورد و هزینه به ازای تبلیغ را بیشتر کند.

8- لیست عظیمی از کلمات کلیدی

اجازه ندهید کلیدواژه هایی با عملکرد پایین یا کلماتی با match type مختلف بخشی از کمپین شما باشد. اطمینان حاصل کنید که جلوی اینکار را می گیرید.

9- نبود کلمات کلیدی منفی

اگر از هیچ کلیدواژه منفی (Negative Keywords) استفاده نکنید، اجازه می دهید جستجوکننده های نامرتبط بر روی تبلیغ شما کلیک کنند و هزینه شما را به هدر بدهند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی خود را با دقت بررسی می کنید. به دنبال کلیدواژه های منفی بگردید، تا جلوی اتلاف هزینه را بگیرید.


10- اجرای کمپین تبلیغات گوگل بدون پیگیری نرخ تبدیل

این موضوع در واقع هزینه PPC شما را هدر نمی دهد اما می تواند هزینه های بیشتری بر روی کسب و کارتان تحمیل نماید. پیگیری نرخ تبدیل به شما کمک می کند بازگشت سرمایه گذاری تبلیغ را بسنجید. بدون داشتن نرخ تبدیل، بررسی مفید بودن کمپین تبلیغاتی جدید بسیار دشوار خواهد بود.


برچسب ها: تبلیغات کلیکی گوگل ، ادورز ، ادسنس ،
آخرین ویرایش: جمعه 24 شهریور 1396 10:46 ق.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر