تبلیغات
تبلیغ در گوگل - برندسازی و افزایش آگاهی از برند با تبلیغات در گوگل (قسمت دوم)

برندسازی و افزایش آگاهی از برند با تبلیغات در گوگل (قسمت دوم)

شنبه 18 شهریور 1396 10:38 ق.ظنویسنده : نوین رسانه

 

در اینجا برخی از معیارهای مهم که میزان موفقیت کمپین برندسازی شما را نشان می‌دهند را لیست می‌کنیم:

میزان دیده شدن (IMPRESSIONS)

تعداد دفعاتی که آگهی شما نمایش داده می‌شود، برای هر نوع کمپینی از معیارهای مهم بررسی آن است، اما تعداد نمایش در کمپین برندسازی بسیار مهمتر است. چرا که نشان می‌دهد که آگهی شما در برابر دیدگان چه تعداد مشتری قرار گرفته است. در برندسازی اینکه چه تعداد از مشتریان خرید خود را تکمیل کرده باشند، برایتان مهم نیست، اما می‌خواهید که آنها شعار تجاری جذاب و جدید شما که هزینه زیادی برای نمایش آن پرداخت می‌کنید تا آن را با جامعه بزرگی به اشتراک بگذارید، را به یاد بسپارند.

تعامل با مشتری (CUSTOMER ENGAGEMENT)

وقتی روی برندسازی تمرکز می‌کنید، می‌توانید از نرخ کلیک (clickthrough rate) برای اندازه‌گیری میزان تعامل مشتریان با آگهی‌های متنی خود در شبکه جستجوی گوگل استفاده کنید. البته در شبکه نمایش رفتار کاربر متفاوت است و CTR چندان مفید نخواهد بود، چرا که آنها همه بخش‌های سایت را مرور می‌کنند و از کلمات کلیدی استفاده نمی‌کنند. همچنین رقابت در شبکه نمایش (Display Network) برای دیده شدن بیشتر از شبکه جستجو (Search Network) است. نرخ کلیک در شبکه جستجو بیشتر  از شبکه نمایش است و اهمیت افزایش نرخ کلیک در تبلیغات شبکه جستجوی گوگل بیشتر است. پس شاید بخواهید میزان تبدیل‌ها (conversions) را برای شبکه Display در نظر بگیرید.

معیارهای تبدیل به شما کمک می‌کند تا رفتارهای ارزشمندِ مرتبط با برندسازیِ بازدیدکنندگان (مانند عضویت و تعداد صفحات بازدیدشده) را ارزیابی کنید. ورای همه این بحث‌ها آیا بعد از تبلیغات ویدئویی پرهزینه شرکت‌تان، درباره تعداد اعضایی که در خبرنامه سایت عضو می‌شوند، کنجکاو نمی‌شوید؟

REACH و FREQUENCY

Reach تعداد بازدیدکنندگانی است که در معرض یک آگهی قرار می‌گیرند. افزایش ریچ (Reach) آگهی نشان می‌دهد که آگهی شما برای افراد بیشتری نمایش داده می‌شود، که می‌تواند منجبر به افزایش آگاهی از برند شود. Frequency میانگین تعداد دفعاتی است که هر بازدیدکننده آگهی شما را در یک بازه زمانی می‌بیند. در رابطه با Reach، تبلیغات Display Network می‌تواند تا 83٪ از کاربران اینترنت در سراسر جهان را پوشش دهد و به شما برای رسیدن به اهداف برندسازی کمک کند.


برچسب ها: گوگل ادروز ، تبلیغات در گوگل ، تبلیغات کلیکی گوگل ،
آخرین ویرایش: جمعه 24 شهریور 1396 10:41 ق.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر