تبلیغات
تبلیغ در گوگل - برندسازی و افزایش آگاهی از برند با تبلیغات در گوگل

برندسازی و افزایش آگاهی از برند با تبلیغات در گوگل

جمعه 17 شهریور 1396 10:35 ق.ظنویسنده : نوین رسانه

 

کمپین‌های تبلیغاتی برندسازی اهداف مشخصی دارند: محصولات، خدمات و یا علائم تجاری توسط مشتریان بالقوه شناخته شده و بیشتر دیده شود. برای رسیدن به اهداف برندسازی می‌توانید از کمپین تبلیغات در گوگل ادوردز در راستای افزایش ترافیک یا تشویق کاربران برای تعامل با برند استفاده کنید.

برندسازی آنلاین


با ایجاد کمپین برندسازی در ادوردز می‌توانید بهترین مکان برای نمایش تبلیغات را انتخاب کنید و سپس با بررسی پیوسته بازدیدها، تعاملات و دیگر آمار سایت خود، میزان موفقیت کمپین برندسازی خود را اندازه گیری نمایید. در  این کمپین هدف شما دیده شدن بیشتر تبلیغ‌تان با تمرکز بر روی مشتریان هدف‌تان است.

دغدغه اصلی بسیاری از تبلیغ‌کنندگان با اهداف برندسازی، ایجاد آگاهی گسترده از برند است و احتمالا در بررسی و بهبود چنین کمپین‌هایی میزان بازدید کاربران به جای میزان تبدیل و فروش اهمیت می‌یابد. برای مثال تبلیغ‌کننده‌ای که قصد معرفی نوع جدیدی از نوشیدنی انرژی‌زا را دارد، می‌خواهد این محصول به خصوص در بین علاقه‌مندان ورزش شناخته شود و دغدغه فروش آنلاین حتی یک بطری از این نوشیدنی را هم ندارد.

کمپین‌های برندسازی در گوگل ادوردز به شما در موارد زیر کمک می‌کنند:

  • افزایش تعامل با برند شما
  • ایجاد نگرش مثبت‌تری نسبت به برند شما
  • افزایش وفاداری به برند از طریق ارتباط با مشتریان هدف
  • ایجاد انگیزه در مشتریان برای تعامل با برند و محصولات مرتبط با آن

شبکه‌ها در خدمت کمپین‌های بازاریابی

گوگل دو شبکه تبلیغاتی در اختیار دارد که می‌توانید تبلیغات خود را در آنها نمایش دهید: شبکه جستجو (Search Network) و شبکه نمایش (Display Network). شبکه تبلیغات برای اجرای آگهی‌های متنی و شبکه نمایش برای اجرای تبلیغات متنی، تبلیغات بنری و تبلیغات چندرسانه‌ای (مانند ویدئو و انیمیشن) به کار می‌آید. شبکه نمایش برای پیام‌های برندسازی بسیار مفید است. در تبلیغات شبکه نمایش با کمک گرافیک، صدا و عناصر ویدئویی ارتباطی احساسی با کاربر ایجاد کرده و داستان شرکت خودتان (آنچه برای آن هستید) را بیان کنید.

در شبکه نمایش می‌توانید تبلیغات خودتان را به صورت بسیار موثری هدفگزاری کنید؛ چرا که با انتخاب دقیق سایت‌ها و صفحاتی که می‌خواهید آگهی شما در آنها نمایش داده شود و ایجاد یک آگهی با تاثیر بصری بالا، می‌توانید توجه کسانی که علاقه‌مند به محصولاتی که ارائه می‌دهید، هستند را به سمت خود جلب کنید.

مثال

در نظر بگیرید که در یک کارخانه اتومبیل‌سازی ایتالیایی کار می‌کنید که ماشین‌هایی با آخرین فناوری‌های روز را تولید می‌کند. شما می‌توانید یک تبلیغ ویدئویی ایجاد کنید که در آن امکانات آخرین مدل ماشین تولید شده در کارخانه را به نمایش بگذارد و سپس وب‌سایت‌هایی که در زمینه معرفی ماشین‌های با امکانات پیشرفته فعالیت می‌کنند را برای نمایش آگهی خود انتخاب کنید، چرا که بازدیدکنندگان این سایت‌ها بخشی از مشتریان هدف شما هستند.


برچسب ها: تبلیغات برند در گووگل ، تبلیغ در گووگل ، برندسازی ،
آخرین ویرایش: جمعه 24 شهریور 1396 10:38 ق.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر